czwartek, 10 marca 2011

,,Farmer'' s2e1 ! ! !

Raczej dość eksperymentalny odcinek drugiej serii, nie ma pewności że powstanie cała.
---
Pewnego razu farmer przeprowadził się do Uzbekistanu i założył se tam farmę. Miał pełno kasy i 10 kórczaków. Nagle ktoś przyszedł i powiedział:
-Cześć.
Farmer odpowiedział:
-Cześć. Nie jesteś kradziejem?
-Jasne że nie.
-To dobrze. A czego chcesz? -zapytał farmer.
-Dołączyć się do ty. Jestem jednym z najlepszych farmerów w okolicy. I mam 951 kórczaków -powiedział drugi farmer.
-Łał bajer. To możesz się dołączyć.
No wienc farmer i drugi farmer założyli wspólną farme.
Było na niej 961 kórczaków, chata, kórnik i trochę łysego pola na zapas.
Farmery wymyśliły super system że jak jeden z nich gdzieś wyjdzie to drugi zostanie pilnować farmy.
Pewnego razu drugi farmer powiedział do pierwszego farmera:
-Yyy... zostawiłem coś na swojej poprzedniej farmie. Muszę na chwilę iść.
-Ok, zostanem tu i popilnuję - odpowiedział pierwszy farmer.
Drugi farmer poszedł.
Nagle ktoś przyszł na farmę.
-Cześć - powiedział.
-Cześć - odpowiedział farmer - kim jesteś?
-Jestem super złym gościem. Buuuu!!!
-O nie, ja się już nie daję wpietruszyć na takie nędzne sztuczki. Idź oszuście!
-O żesz ty, jeszcze się doigrasz!!! - powiedział oszust i poszł wkurzony.
-No, teraz nikt mi nie podskoczy - powiedział farmer zadowolony.
Potem wrócił drugi farmer i ze zdziwieniem i jakimś rozczarowaniem zapytał:

 -Jak to, nic ci nie ukradli?
---

Morał taki, że... yyyyy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz